«Συγγνώμη» από τους επιβάτες της ζήτησε η Hellenic Train για περιστατικό χρηματισμού υπαλλήλου που φαίνεται να συνέβη στον προαστιακό σιδηρόδρομο. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, προσπαθεί να διερευνήσει τα αίτια του περιστατικού, ενώ έχει θέσει σε διαθεσιμότητα τον υπάλληλο που βρίσκεται στο επίκεντρο. Παράλληλα, η εταιρεία δηλώνει πως έχει ενεργοποιήσει εντατικούς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου, ενώ επισημαίνει πως στόχος της παραμένει η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της ακεραιότητας της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, η Hellenic Train αναφέρει τα εξής:
«Σχετικά με το υλικό βίντεο στο οποίο καταγράφεται συνοδός του Προαστιακού σιδηρόδρομου, να λαμβάνει από τουλάχιστον έναν επιβάτη χρηματικό ποσό, εν αγνοία της εταιρείας μας, επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα.
Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα και αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της Hellenic Train και δεν αντανακλά τη δέσμευση των ανθρώπων μας να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους επιβάτες μας για τη δυσάρεστη αυτή εμπειρία.
Ταυτόχρονα, από τη δική μας πλευρά, διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού, έχουμε θέσει τον συνοδό σε διαθεσιμότητα, ενώ έχουμε ενεργοποιήσει εντατικούς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου.
Σε ό,τι αφορά στις αναφορές, που κάνουν λόγο για προηγούμενους πειθαρχικούς ελέγχους του συγκεκριμένου εργαζομένου, η εταιρεία διευκρινίζει ότι οι έλεγχοι αυτοί πραγματοποιήθηκαν σε προγενέστερο χρόνο, υπό το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Αυτό ωστόσο δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το γεγονός. Στόχος μας παραμένει η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της ακεραιότητας της εταιρείας μας, έχοντας πάντα τον επιβάτη στο επίκεντρο των ενεργειών μας.»