Τα δύο οδικά έργα με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) της Βόρειας Ελλάδας, ο άξονας Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και το τμήμα Δράμα – Αμφίπολη, θα έχουν προσωρινούς αναδόχους μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025 υποστήριξε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο οδικός Άξονας Θεσσαλονίκη – Έδεσσα (Ε02), προϋπολογισμού 411 εκατ. ευρώ, αναμένεται να ολοκληρωθεί τρία χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης. Τον Ιούλιο ολοκληρώθηκε ο 1ος Κύκλος του Ανταγωνιστικού Διαλόγου (ΒΙ Φάση) και μετά την υποβολή σχολίων από τους προεπιλεγέντες θα ακολουθήσει και 2ος Κύκλος του Ανταγωνιστικού Διαλόγου. Με την ολοκλήρωση του Ανταγωνιστικού Διαλόγου θα συνταχθεί το Τεύχος Υποβολής Δεσμευτικών Προσφορών (ΒΙΙ Φάση), με προβλεπόμενη ημερομηνία το Νοέμβριο του 2024. Στο δεύτερο στάδιο συμμετέχουν η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – Metlen και η ΑΒΑΞ.

Ο οδικός Άξονας Δράμα – Αμφίπολη είναι προϋπολογισμού 199,8 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί επίσης σε τρία χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης. Τον Ιούλιο ολοκληρώθηκε ο 1ος Κύκλος του Ανταγωνιστικού Διαλόγου (ΒΙ Φάση) και μετά την υποβολή σχολίων από τους προεπιλεγέντες θα ακολουθήσει και 2ος Κύκλος του Ανταγωνιστικού Διαλόγου. Με την ολοκλήρωση του Ανταγωνιστικού Διαλόγου θα συνταχθεί το Τεύχος Υποβολής Δεσμευτικών Προσφορών (ΒΙΙ Φάση), με προβλεπόμενη ημερομηνία επίσης τον προσεχή Νοέμβριο. Το έργο διεκδικούν οι ίδιοι υποψήφιοι που συμμετέχουν στο διαγωνισμό για τον άξονα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα.

Διαβάστε ακόμη