Έως 11 Οκτωβρίου καλούνται να καταθέσουν τις οικονομικές προσφορές για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας τα τέσσερα υποψήφια κονσόρτιουμ. Σύμφωνα με πληροφορίες, έως το τέλος έτους θα έχει αναδειχθεί ο τελικός προτιμητέος επενδυτής, παρόλες τις παρατάσεις που έχουν ζητηθεί από τα σχήματα των επενδυτών σε διάφορες φάσεις το διαγωνισμού. Άρα το 2025 αναμένεται να είναι η «χρονιά της Καλαμάτας» καθώς ο προτιμητέος επενδυτής θα ξεκινήσει τις επενδύσεις μέσα στο 2025, μετά την έγκριση από το ελεγκτικό συνέδριο.

Υπενθυμίζεται ότι η παραχώρηση του Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας, που θα έχει διάρκεια 40 ετών, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τεσσάρων επενδυτικών σχημάτων:

  • ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR Airports,
  • Μυτιληναίος – Corporation America Airports,
  • Egis Airport – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Aéroports de la Côte d’Azur και
  • Fraport AG – Delta Airport Investments – ΠΗΛΕΑΣ (Όμιλος Κωνσταντακόπουλου).

Στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας το Υπερταμείο (Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο) θα διατηρήσει τη συμμετοχή του, στο 10%, σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος Γρηγόρης Δημητριάδης.

Σημειώνεται ότι η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας, χάρη στις μεγάλες τουριστικές επενδύσεις που έχουν αναπτυχθεί στην περιοχή και κυρίως λόγω στην Costa Navarino που ανήκει στον όμιλο Κωνσταντακόπουλου, έχει αυξηθεί θεαματικά τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, από το 2010, έχει εκτιναχθεί κατά 250%. Το 2022 ξεπέρασε τους 351.000 επιβάτες και στόχος πλέον είναι μέχρι το 2030 το αεροδρόμιο να φτάσει τους 500.000 επιβάτες.

Διαβάστε ακόμη