Αντιδρά η δημοτική αρχή της Ραφήνας στο Στρατηγικό Σχέδιο (Master Plan) αναβάθμισης του λιμανιού της πόλης με κύριο επιχείρημα τις περιβαλλοντικές και άλλες (όπως στο κυκλοφοριακό) επιπτώσεις. Η συζήτηση ξεκίνησε όταν το ΤΑΙΠΕΔ έβγαλε σε διαβούλευση τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του Master Plan με τη δημοτική αρχή να ζητά παράταση της διαβούλευσης και προσθήκες στην περιβαλλοντική μελέτη. Ενδιαφέρον έχει η άποψη της δημοτικής αρχής σύμφωνα με την οποία πρώτα πρέπει να ολοκληρωθεί η επέκταση της Αττικής Οδού και του προαστιακού μέχρι τη Ραφήνα και μετά να συζητήσουμε για την επέκταση του λιμανιού. Πρόκειται για έργα που είναι στα χαρτιά αφού χρήματα δεν υπάρχουν.
Η δημοτική αρχή ζητάει, τόσο για την Αττική Οδό όσο και για τον προαστιακό «πλήρη υπογειοποίηση από την αρχή της εισόδου στο δημοτικό διαμέρισμα της Ραφήνας (όπως π.χ. η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ηλιουπόλεως μέχρι το Ελληνικό και η υπογειοποίηση μέρους της Αττικής Οδού στην Αγία Παρασκευή/Κολλέγιο κ.λπ.), – προκειμένου να εξυπηρετηθεί η αυξημένη μετακίνηση των επιβατών από και προς το Λιμάνι της Ραφήνας είτε σε σύνδεση με την Αθήνα είτε σε σύνδεση με το Αεροδρόμιο Αθηνών».
Το δημοτικό συμβούλιο ζητάει και αναβάθμιση της Λεωφόρου Αλ. Φλέμινγκ με τη δημιουργία 2+2 λωρίδων κυκλοφορίας και την υπογειοποίηση ενός τμήματος κοντά στο Λιμένα Ραφήνας. Μέρος του έργου αυτού είναι και η δημιουργία ανισόπεδου κόμβου στη συμβολή των Λεωφόρων Αλ. Φλέμινγκ και Μαραθώνος, όπου το ρεύμα που προέρχεται από το Λιμάνι της Ραφήνας συνδέεται με το ρεύμα της κυκλοφορίας που προέρχεται από άλλες περιοχές που περιλαμβάνουν κυρίως τον Δήμο Μαραθώνα και τις Κοινότητες Νέου Βουτζά, κ.λπ.».
Διαβάστε ακόμη