Η αμερικανική Tesla λάνσαρε την τελευταία γενιά του προϊόντος αυτόνομης οικιακής μπαταρίας της στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Powerwall 3 έχει διπλάσια ισχύ από το προηγούμενο μοντέλο με χωρητικότητα μπαταρίας 13,5 kWh και μέγιστη ικανότητα φόρτισης και εκφόρτισης 5 kW, αναφέρει το περιοδικό pv.

Η Tesla παρουσίασε το Powerwall πρώτης γενιάς το 2015 και ακολούθησε η κυκλοφορία του αναβαθμισμένου Powerwall 2 το 2017. Η τελευταία γενιά είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία στην Αυστραλία, με τον κατασκευαστή να αναφέρει ότι το νέο προϊόν έρχεται με αυξημένη ισχύ, βελτιωμένη απόδοση και απρόσκοπτη ενσωμάτωση με ηλιακά συστήματα.

Η τιμή του Powerwall 3 ανέρχεται στα 13.600 AUD (9.100 δολάρια), στα οποία περιλαμβάνονται 1.700 AUD για το υποχρεωτικό εφεδρικό σύστημα Gateway 2 που επιτρέπει την ενσωμάτωση με το δίκτυο και τα φωτοβολταϊκά σε στέγες.

Η Tesla δήλωσε ότι το νέο προϊόν περιλαμβάνει έναν ενσωματωμένο μετατροπέα που διαθέτει τρεις ηλιακές εισόδους με trackers μέγιστης ισχύος, υποστηρίζοντας έως και 20 kW (DC) ηλιακής ενέργειας και παρέχοντας έως και 11,5 kW (AC) συνεχούς ισχύος ανά μονάδα. Η εταιρεία δήλωσε ότι το σύστημα έχει απόδοση από ηλιακή ενέργεια προς το σπίτι/δίκτυο 97,5% και από ηλιακή ενέργεια προς μπαταρία 89%.

Το προϊόν, το οποίο μπορεί να παρακολουθείται και να διαχειρίζεται μέσω της εφαρμογής Tesla App, μπορεί να αποθηκεύσει έως και 13,5 kWh ενέργειας και μπορεί να χρησιμεύσει ως πηγή ενέργειας του σπιτιού όταν το ηλεκτρικό δίκτυο αποτύχει, ικανό να εκκινήσει βαριά φορτία όπως αντλίες θέρμανσης, αντλίες πισίνας, κλιματιστικά και φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων ονομαστικής ισχύος έως 185 A.

Για όσους αναζητούν πρόσθετη χωρητικότητα, μπορούν να εγκατασταθούν παράλληλα έως και τέσσερα συστήματα Powerwall 3 για να παρέχουν έως και 40 kW χωρητικότητας μετατροπέα, 54 kWh αποθήκευσης και έως 80 kW ηλιακής ενέργειας. Ωστόσο, η νέα έκδοση δεν είναι προς το παρόν συμβατή με το Powerwall 2.

Το Powerwall 3 βασίζεται στη χημεία της μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου και διαθέτει ένα επανασχεδιασμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης που επιτρέπει θερμοκρασίες λειτουργίας από -20 C έως 50 C.

Η Tesla ισχυρίζεται επίσης ότι ο σχεδιασμός μπορεί να αντέξει σε ακραίες καιρικές συνθήκες, οπότε η κανονική λειτουργία είναι εγγυημένη ακόμη και σε υψηλή υγρασία και πλημμύρες έως 60 cm νερού.

Διαβάστε ακόμη