Η Toyota, η Subaru και η Mazda συνεργάζονται για την ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης επόμενης γενιάς, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών και εκείνων που λειτουργούν με βιοκαύσιμα. Αυτή η προσπάθεια αποσκοπεί στην τήρηση αυστηρότερων κανονισμών εκπομπών, ενώ παράλληλα προσφέρει μια εναλλακτική λύση στα ηλεκτρικά οχήματα (EV), σύμφωνα με το Reuters.
Αυτοί οι νέοι κινητήρες 1,5 λίτρων και 2,0 λίτρων θα είναι σημαντικά μικρότεροι και ελαφρύτεροι από τους τρέχοντες κινητήρες, επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία στον σχεδιασμό των οχημάτων και χαμηλότερο καπό. Οι κινητήρες είναι επίσης σχεδιασμένοι να είναι συμβατοί με εναλλακτικά καύσιμα όπως τα βιοκαύσιμα και τα ηλεκτροκαύσιμα, προωθώντας την καθαρότερη καύση.
Η κίνηση αυτή της Toyota ευθυγραμμίζεται με μια πρόσφατη τάση. Ενώ αρχικά θεωρούνταν ότι υστερεί στον αγώνα των ηλεκτρικών οχημάτων, η Toyota έχει επωφεληθεί από τη συνεχή ζήτηση για υβριδικά οχήματα. Η απόφασή τους να βελτιώσουν την παραδοσιακή τεχνολογία κινητήρων αντικατοπτρίζει παρόμοιες στρατηγικές της Mercedes-Benz, ενώ η BYD αναμένεται επίσης να αποκαλύψει σύντομα νέα υβριδική τεχνολογία.
Ο νέος κινητήρας 1,5 λίτρων της Toyota υπόσχεται μείωση 10% στο μέγεθος και το βάρος σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκδόσεις, ενώ ο κινητήρας turbo 2,0 λίτρων προσφέρει παρόμοιες βελτιώσεις σε σύγκριση με τους υπάρχοντες κινητήρες 2,4 λίτρων που χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερα οχήματα. Ωστόσο, η Toyota δεν έχει ανακοινώσει ημερομηνία κυκλοφορίας για οχήματα εξοπλισμένα με αυτούς τους νέους κινητήρες.
Οι αυστηρότεροι κανονισμοί εκπομπών οδηγούν σε καινοτομίες στη βιομηχανία αυτοκινήτων, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, όπου κανονισμοί όπως το “Euro 7” αποσκοπούν στη σημαντική μείωση των εκπομπών από αυτοκίνητα και φορτηγάκια έως το 2030. Αυτοί οι κανονισμοί θα οδηγήσουν τελικά στην απαγόρευση των νέων οχημάτων που κινούνται με βενζίνη έως το 2035.
Παρά την αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων, η Toyota υποστηρίζει μια “πολυδιάστατη” προσέγγιση για την επίτευξη της άνθρακα ουδετερότητας. Προσφέρουν μια γκάμα οχημάτων με διαφορετικά κινητήρια συστήματα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, τα οποία αποτελούν σημαντικό μερίδιο των πωλήσεών τους. Ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν ένα μικρότερο ποσοστό των πωλήσεών τους σήμερα, η Toyota πιστεύει ότι τελικά θα φτάσουν σε μερίδιο αγοράς максимум 30%, με τα υβριδικά, τα οχήματα με κυψέλες υδρογόνου και τα παραδοσιακά οχήματα με βενζίνη να συνεχίζουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον.
Διαβάστε ακόμη