Η Ferrari NV άνοιξε ένα νέο ερευνητικό κέντρο για την έρευνα και ανάπτυξη κυψελών μπαταρίας λιθίου, καθώς ετοιμάζεται να κατασκευάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar στα τέλη του επόμενου έτους. Η εγκατάσταση, με επικεφαλής επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, θα έχει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάλυση των στερεών καταστάσεων, της γρήγορης φόρτισης, της θερμικής φόρτισης και της ασφάλειας και απόδοσης των κυττάρων, δήλωσε η Ferrari τη Δευτέρα, σύμφωνα με το Bloomberg.

Το ερευνητικό κέντρο θα μπορούσε να επιταχύνει τις προσπάθειες του διευθύνοντος συμβούλου Μπενεντέτο Βίνια να φέρει τη Ferrari, που φημίζεται για τους βρυχώμενους 12κύλινδρους κινητήρες της, στον ηλεκτρικό κόσμο. Η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους.

Το νέο ερευνητικό κέντρο, γνωστό ως E-Cells Lab, θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση των σχεδίων της Ferrari. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα μοιραστεί τα αποτελέσματα της έρευνας με τους προμηθευτές κυψελών της για να αυξήσει την απόδοση των μπαταριών που θα συναρμολογούνται στο Maranello, όπου η εταιρεία κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο για την κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Ο κ. Βίνια, μιλώντας σε συνέντευξή του τη Δευτέρα, δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη για να ανοίξει το νέο εργοστάσιο τον Ιούνιο.

Τυχόν εφαρμογές από την έρευνα θα μοιραστούν επίσης με τον τεχνολογικό εταίρο της ολλανδικής εταιρείας κατασκευής τσιπ NXP Semiconductors NV.

Ενώ οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν την τεχνολογία των μπαταριών για οχήματα μαζικής αγοράς, τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων έχουν διαφορετικές ανάγκες, όπως η αντιμετώπιση υψηλότερων θερμοκρασιών. Η Porsche AG το 2021 ανέλαβε τον έλεγχο της γερμανικής εταιρείας Custom Cells GmbH, ειδικού στα ιόντα λιθίου, για την κατασκευή μπαταριών για τα κορυφαία οχήματά της.

Tο νέο εργαστήριο της Ferrari θα συμβάλει σημαντικά στον τομέα της ηλεκτροχημείας. Η Ferrari συνεργάζεται με την SK On για την ανάπτυξη μπαταριών για ηλεκτρικά supercars. Η νοτιοκορεατική εταιρεία είναι προμηθευτής της Ferrari εδώ και αρκετά χρόνια, παρέχοντας την μπαταρία για την SF90 Stradale plug-in hybrid που παρουσιάστηκε το 2019.