Η Zara θα προσφέρει την υπηρεσία πώλησης, επιδιόρθωσης ή δωρεάς μεταχειρισμένων ρούχων (second hand) στις Ηνωμένες Πολιτείες από τα τέλη Οκτωβρίου, ως έναν τρόπο παράτασης του κύκλου ζωής τους και μείωσης των αποβλήτων, δήλωσε την Τετάρτη η ιδιοκτήτρια εταιρεία Inditex, σύμφωνα με το Reuters.

Η πλατφόρμα «Pre-Owned» της Zara λειτουργεί ήδη σε 16 ευρωπαϊκές χώρες, αφού ξεκίνησε στη Βρετανία τον Νοέμβριο του 2022.

Η Inditex δήλωσε προηγουμένως ότι δεσμεύεται να λειτουργήσει την πλατφόρμα σε όλες τις στρατηγικές αγορές έως το 2025, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να συμβάλει επίσης στη μείωση της κατανάλωσης πρώτων υλών.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω των καταστημάτων Zara, της ιστοσελίδας της και μιας εφαρμογής σε χώρες όπως η Ισπανία, η Γαλλία και η Γερμανία.

Η Zara δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει στοιχεία σχετικά με το πόσοι πελάτες έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία στις αγορές όπου είναι διαθέσιμη, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της Inditex Oscar Garcia Maceiras δήλωσε ότι οι διαδικτυακές της πλατφόρμες δέχονται περισσότερους από 22 εκατομμύρια επισκέπτες την ημέρα.

Άλλες εταιρείες λιανικής πώλησης fast fashion, όπως η H&M, προσφέρουν επίσης προϊόντα για μεταπώληση. Τα μεταχειρισμένα είδη της H&M είναι διαθέσιμα στις ΗΠΑ μέσω ενός αυτόνομου ιστότοπου μέσω μιας συνεργασίας με την ThredUp.

Η Zara θα ξεκινήσει επίσης ζωντανές εκπομπές αγορών στις ΗΠΑ, καθώς και σε άλλες βασικές αγορές όπως η Ισπανία, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Βρετανία, η Ιρλανδία και η Ολλανδία τους επόμενους μήνες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Inditex μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου.

Οι πεντάωρες ζωντανές εκπομπές αγορών στην Κίνα, που μεταδίδονται εβδομαδιαία στο κινεζικό Douyin, έχουν συμβάλει στην ενίσχυση των πωλήσεων της Zara από τότε που ξεκίνησαν τον Νοέμβριο, δήλωσε η εταιρεία αναλύσεων λιανικής EDITED.

Διαβάστε ακόμη