Έμφαση στην προσφορά προϊόντων προς επιχειρήσεις και σε σταθερά (μπλε τιμολόγια), τα οποία στην παρούσα φάση προτιμά η πλειονότητα των «ενεργών» καταναλωτών που προχωρούν σε αλλαγή παρόχων προβλέπει ο σχεδιασμός της Helleniq Energy για την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της νέας Elpedison (που θα ελέγχει κατά 100% σε λίγους μήνες, μόλις ολοκληρωθεί το deal εξαγοράς του 50% από την Edison) στην λιανική αγορά ηλεκτρισμού, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Helleniq Energy Ανδρέα Σιάμισιη να έχει θέσει τον πήχη στο 10% το 2026 (από 5,8% σήμερα) όπως έχει ήδη γράψει το energygame.gr.
Στο πλαίσιο αυτό, το επόμενο διάστημα θα «ξεδιπλωθεί» η νέα στρατηγική της Elpedison για ενθάρρυνση των πελατών της να μετακινηθούν από τα κυμαινόμενα προς τα σταθερά τιμολόγια, «ανοίγοντας» μάλιστα νέα κανάλια επικοινωνίας και θέτοντας σε δεύτερη μοίρα τα call centers, διαπιστώνοντας σημαντική πτώση των πωλήσεων από το συγκεκριμένο κανάλι. Μεγάλο στοίχημα είναι επίσης η ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών και το «χτίσιμο» μιας πιστής πελατειακής βάσης, κάτι στο οποίο προσδίδει ιδιαίτερη σημασία η ανώτερη διοίκηση της Helleniq Energy.
Οι δυο πυλώνες της στρατηγικής της Elpedison
Σε κάθε περίπτωση -όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές- η αφετηρία θα είναι τα υφιστάμενα επιτυχημένα προϊόντα σταθερής διάρκειας της Elpedison, που θα εμπλουτιστούν όμως με νέα προϊόντα με τιμές πολύ χαμηλότερες από αυτές που καταγράφονται τώρα στα κυμαινόμενα. Αυτός είναι ο πρώτος πυλώνας του σχεδίου για δυναμική ενίσχυση της πελατειακής βάσης της εταιρείας. Ο δεύτερος πυλώνας είναι η περαιτέρω διείσδυση στη μέση τάση (σουπερμάρκετ κλπ.) -όπου η παρουσία της Elpedison αυτή τη στιγμή είναι σχετικά μικρή- με «μοχλό» τα ανταγωνιστικά τιμολόγια που θα προκύψουν χάρη στο «μπόλιασμα» της θερμικής ηλεκτροπαραγωγής από τις μονάδες φυσικού αερίου της Elpedison με το «πράσινο» ρεύμα από το ταχύτατα αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο της Helleniq Renewables, του βραχίονα ΑΠΕ της Helleniq Energy, το οποίο αυτή τη στιγμή έχει εγκατεστημένη ισχύ 500 ΜW που θα διπλασιαστεί στο 1 GW έως τις αρχές του 2026. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για προσφορά ελκυστικών προϊόντων για επιχειρήσεις, ενώ το πλάνο προβλέπει και την αξιοποίηση και της ισχυρής παρουσίας της Helleniq Energy στους βιομηχανικούς πελάτες. Την ίδια στιγμή, η προσθήκη της πράσινης ηλεκτροπαραγωγής της Helleniq Energy στην συμβατική ηλεκτροπαραγωγή της Elpedison θα οδηγήσει σε περιορισμό της «ψαλίδας» μεταξύ παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρισμού και κατ’ επέκταση στην εξάρτηση της εταιρείας από τις τιμές που διαμορφώνονται στη χονδρεμπορική αγορά και τις μεταβολές τους.
Τέλος, σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια δημιουργίας ενός πιο ανταγωνιστικού ενεργειακού μείγματος αναμένεται να διαδραματίσει το φυσικό αέριο. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι εξετάζεται μεταξύ άλλων η δυνατότητα σύναψης μακροπρόθεσμων συμβολαίων αερίου με μεγάλους προμηθευτές, με στόχο τη μείωση του κόστους, διευρύνοντας το ισχυρό αποτύπωμα που ήδη διαθέτει η Elpedison στην δραστηριότητα της προμήθειας φυσικού αερίου.
Διαβάστε ακόμη