Αρκετές ευκαιρίες «βλέπει» η εταιρεία μικρο-κινητικότητας, Lime στην ελληνική αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνει την επανεμφάνιση των ηλεκτρικών πατινιών στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Όπως δήλωσε η Lucie Krahulcova, διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της Lime στην Ελλάδα εξετάζεται στο εγγύς μέλλον η επέκταση και σε νέες πόλεις, ενώ δεν αποκλείεται -αν υπάρχει η ανάλογη ζήτηση- «να δούμε εκτός από πατίνια και ποδήλατα». Η μικρο-κινητικότητα αποκτά δυναμική με την Ελλάδα να βρίσκεται στο «ραντάρ» ξένων επενδυτών, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν δυσκολίες ανάπτυξη των μικρομεταφορών ιδίως στον αστικό ιστό της Αθήνας. Σύμφωνα με την Lucie Krahulcova η επάνοδος της Lime, του κολοσσού ενοικίασης ηλεκτρικών πατινιών στην Ελλάδα έγινε πράξη, επειδή η Ελλάδα φαίνεται να χαράζει νέα πολιτική και να αντιλαμβάνεται πως οι βιώσιμες μεταφορές χρειάζονται την μικρο- κινητικότητα.
Η Lime λειτουργεί σήμερα σε 280 πόλεις, σε περισσότερες από 30 χώρες. Όπως υπενθύμισε η κα Krahulcova η Lime είχε διακόψει τη δραστηριοποίηση της στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια της COVID-19. «Με τον κόσμο να μην μετακινείται για το μεγαλύτερο μέρος του έτους, οι επιχειρήσεις μεταφορών έγιναν άχρηστες, και έτσι αναγκαστήκαμε να μειώσουμε σημαντικά τις δραστηριότητές μας. Δυστυχώς, αυτό περιλάμβανε και τις δραστηριότητές μας στην Ελλάδα. Από το 2020, έχουμε λάβει μια σειρά από μέτρα για να βελτιώσουμε την επιχείρησή μας σε σημείο που να μπορούμε να λειτουργούμε βιώσιμα στις περισσότερες πόλεις – συνεργαζόμενοι με πολιτικούς και ρυθμιστικούς φορείς».
«Η Ελλάδα ήταν πάντα ένας τόπος που επιδιώκαμε να λειτουργήσουμε και είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η δεύτερη επαφή με την αγορά θα είναι πιο επιτυχημένη», ανέφερε. Ο ενθουσιασμός για την επαναδραστηριοποίηση στην Ελλάδα συνδέεται όπως δήλωσε και με το γεγονός πως η εν λόγω κυβέρνηση θέτει στην εμπροσθοφυλακή της μικροκινητικότητας στρατηγικά Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. «Καθώς επανεκκινήσαμε τη δραστηριότητά μας στην Ελλάδα, δημιουργήσαμε θέσεις εργασίας βραχυπρόθεσμα – περίπου 8 θέσεις εσωτερικά, συμπεριλαμβανομένου του Διευθυντή Λειτουργιών και των μηχανικών. Έχουμε επίσης κάποια εξωτερική υποστήριξη και θα προσλάβουμε άλλα 10 άτομα ως μέρος της ομάδας των λογιστικών εταίρων μας για την εποπτεία των δραστηριοτήτων εκτός αποθήκης. Μέσα σε 6 μήνες έως ένα χρόνο και ανάλογα με την απόδοση της υπηρεσίας, το Lime αναμένει πραγματική ανάπτυξη της ομάδας και περαιτέρω προσλήψεις».
Πέραν από την ψήφο εμπιστοσύνης που δίνει η εταιρεία στην Ελλάδα και τις νέες στρατηγικές της πολιτικής ηγεσίας η Krahulcova θεωρεί ότι η επιστροφή της εταιρείας σε επίπεδα κερδοφορίας έδωσε τη δυνατότητα για περαιτέρω επενδύσεις. «Είμαστε πλέον οικονομικά σταθεροί και πρόθυμοι να επενδύσουμε μακροπρόθεσμα στη χώρα. Η Lime ήταν η πρώτη εταιρεία μικροκινητικότητας που πέτυχε ένα πλήρες κερδοφόρο έτος το 2022, χάρη στο βιώσιμο επιχειρηματικό της μοντέλο. Το 2023, για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Lime έχει επιτύχει πλήρη κερδοφορία με ακαθάριστες κρατήσεις ρεκόρ ύψους 616 εκατομμυρίων δολαρίων, μια αύξηση 32% σε σχέση με το 2022».
Στόχος της Lime όπως σημείωσε στο energygame.gr είναι «να χτίσει πραγματικά ένα μέλλον όπου οι μεταφορές είναι προσιτές, κοινοποιημένες και χωρίς άνθρακα». «Προς το παρόν επιστρέφουμε μόνο με σκούτερ, αλλά θα αξιολογούμε πάντα τη ζήτηση τόσο από τους χρήστες μας όσο και από τις πόλεις και θα εξετάσουμε τα ποδήλατα στο μέλλον», τονίζει. Η Lime θεωρεί πως ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σημαντικός και βοηθά να εξασφαλιστεί ότι οι πελάτες έχουν μια σειρά από επιλογές, ενώ βελτιώνει την υπηρεσία μακροπρόθεσμα. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Lime είναι η χρηματοοικονομική μας σταθερότητα και η ικανότητά μας να επενδύουμε και να εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πολιτών. Η Lime σχεδιάζει τα οχήματά της εσωτερικά με γνώμονα την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα, επιτρέποντάς μας να εξοπλίζουμε τον στόλο μας με την καλύτερη τεχνολογία. Τα Gen3 e-scooters του Lime, που διατίθενται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, είναι βελτιώσεις σε προηγούμενες εκδόσεις του εξοπλισμού. «Έχει αποδειχθεί ότι διαρκούν πολύ περισσότερο χάρη στα πιο ανθεκτικά πλαίσια, τη βελτιωμένη ανάρτηση και τα πιο στιβαρά σανίδια», καταλήγει.
Διαβάστε ακόμη