Την εμπορική στρατηγική του Ομίλου ΔΕΗ παρουσίασε σε μία ολοήμερη εκδήλωση αφιερωμένη στους ανθρώπους της, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου, Γιώργος Καρακούσης, δίνοντας έμφαση στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΕΗ στο linked in:
Πάνω από 200 manager από την Εμπορική ομάδα βρέθηκαν όλοι μαζί σε μία ολοήμερη εκδήλωση αφιερωμένη στους ανθρώπους της. Εκεί συζητήθηκαν η εμπορική στρατηγική, τα επιτεύγματα καθώς και το όραμα της ΔΕΗ για την εμπειρία πελάτη, ενώ η ομάδα ένωσε τις δυνάμεις της για έναν καλό σκοπό!
Ο Γιώργος Καρακούσης (George Karakoussis), Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, παρουσίασε την εμπορική στρατηγική υπογραμμίζοντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία, με στόχο η ΔΕΗ να είναι ένας ολοκληρωμένος πάροχος πράσινης ενέργειας και ο ενεργειακός σύμβουλος, που εμπιστεύονται και αγαπούν όλες οι γενιές. Ολοκλήρωσε την ομιλία του με το μήνυμα «Για να έχουμε χαρούμενους πελάτες, πρέπει να είμαστε εμείς χαρούμενοι».
Την παρουσίαση διαδέχθηκε το δημιουργικό workshop «Wheeling to Share», όπου οι συμμετέχοντες, αξιοποιώντας τα εργαλεία και τον εξοπλισμό που τους δόθηκε, συναρμολόγησαν 30 ποδήλατα για καλό σκοπό, τα οποία προσέφερε η ΔΕΗ στο Ορφανοτροφείο Θηλέων «Η ΜΕΛΙΣΣΑ» και στο Παιδικά Χωριά SOS – SOS Children’s Villages Greece Βάρης.
Διαβάστε ακόμη