Στα 27,40 ευρώ από 24,80 αυξάνει την τιμή στόχο της για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η AXIA, διατηρώντας ταυτόχρονα και τη σύσταση «Buy» για τη μετοχή.

Πριν από περίπου έναν χρόνο, σχολιάζει η AXIA, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακηρύχθηκε προτιμώμενος μειοδότης για την παραχώρηση του πιο προσοδοφόρου αυτοκινητόδρομου της Ελλάδας, της Αττικής Οδού, έπειτα από προσφορά 3,27 δισ. ευρώ, ο προτιμώμενος πλειοδότης για την κατασκευή και λειτουργία του μεγαλύτερου οδικού έργου στην Ευρώπη, τον ΒΟΑΚ, αξίας 2 δισ. ευρώ, ενώ ο όμιλος ανακοίνωσε συμφωνία για την πώληση του μεριδίου του 36,59% της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή στη Masdar εξαργυρώνοντας 0,9 δισ. ευρώ (>50% του τρέχοντος MCap της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ).

Σε αυτό το σημείο, η συνολική ισχύς μετοχικού κεφαλαίου το διάστημα 2024-28 εκτιμάται σε περίπου 2,0 δισ. ευρώ που θα μπορούσαν να ανέλθουν σε έως και 9,0-10 δισ. ευρώ για την επιδίωξη νέων έργων παραχώρησης.

Και συνεχίζει στην ανάλυσή της η AXIA πως κατά την εκτίμησή της, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα παραμείνει πολύ ενεργή στον αναπτυσσόμενο κλάδο των υποδομών στην Ελλάδα, ενώ είναι έτοιμη να συμμετάσχει σε μεγάλους διαγωνισμούς έργων παραχώρησης υποδομών και στα Βαλκάνια.

Κατά τη χρηματιστηριακή, η μόχλευση δεν είναι πλέον θέμα, καθώς μετά το deal με τη Masdar, η καθαρή ταμειακή θέση της μητρικής θα φτάσει τα 0,6 δισ. ευρώ με την ακαθάριστη ταμειακή θέση στα 1,5 δισ. ευρώ. Όσον αφορά τη μόχλευση, το καθαρό χρέος κορυφώθηκε στα 4,6 δισ. ευρώ το 25ο έτος και στη συνέχεια μειώθηκε σταδιακά σε 4,0 δισ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη