Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος θέτει ο όμιλος ΔΕΗ τον πελάτη, αναπτύσσοντας ολοκληρωμένες ενεργειακές λύσεις, ταχύτερη multichannel εξυπηρέτηση και digital εμπειρία. Η προσπάθεια για μετασχηματισμό αναγνωρίζεται, αφού ο όμιλος κέρδισε 12 βραβεία, μεταξύ των οποίων 4 GOLD Platinum και 4 GOLD και αναδείχθηκε Loyalty Brand of the Υear στα Loyalty Awards 2024.

«Στην εποχή του νέου εξηλεκτρισμού, η ΔΕΗ θεωρεί τους καταναλωτές στρατηγικούς εταίρους στο ατέρμονο και phygital ταξίδι προς ένα βιώσιμο μέλλον για όλους. Η εταιρεία στο πλαίσιο αυτό, επενδύει συνεχώς στο χτίσιμο δυνατών σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, μέσω ανθρωποκεντρικών συστημάτων επικοινωνίας και ολιστικών προγραμμάτων διατήρησης και επιβράβευσης πελατών», αναφέρει η ΔΕΗ σε ανάρτησή της στα κοινωνικά δίκτυα.

Ο Όμιλος ΔΕΗ βρίσκεται σε μία συνεχή πορεία «πράσινου» μετασχηματισμού, επενδύοντας μεταξύ άλλων και στη βιώσιμη κινητικότητα, καθώς και σε πράσινα προϊόντα και λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας, πάντα με στόχο να δημιουργεί προστιθέμενη αξία για το περιβάλλον, την κοινωνία και τους καταναλωτές, καθώς και την οικονομία. Η ΔΕΗ επικεντρώνεται στους τομείς υψηλής προτεραιότητας (αναφορικά με τη συμπεριφορά των πελατών και τα περιθώρια κέρδους), με την εισαγωγή νέων προϊόντων και την τιμολόγησή τους σύμφωνα με την «αξία του πελάτη στη διάρκεια ζωής του» (customer lifetime value) και την προσέλκυση πελατολογίου υψηλής προστιθέμενης αξίας. Προχωρά ο εκσυγχρονισμός των καταστημάτων της επιχείρησης και η «μεταπήδηση» πολλών συναλλαγών από τα φυσικά κανάλια (π.χ. γκισέ), στα ψηφιακά. Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης του πελατολογίου εντάσσεται και η είσοδος σε νέες δραστηριότητες, όπως είναι η ηλεκτροκίνηση και οι τηλεπικοινωνίες.

Ειδικότερα, όσον αφορά το πεδίο της ηλεκτροκίνησης, κατέγραψε σημαντική πρόοδο το 2023 καταφέρνοντας να διατηρήσει ένα μερίδιο της τάξης του 35% στα δημόσια σημεία φόρτισης (CPs) στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, επέκτεινε το δίκτυο ηλεκτροκίνησης φτάνοντας τα 2.000 σημεία φόρτισης στην Ελλάδα (διπλάσια σε σχέση με το 2022) μαζί με επιπλέον 386 σημεία φόρτισης στη Ρουμανία, ενώ στοχεύει πλέον στην επέκταση του δικτύου φτάνοντας τα 10.000 σημεία φόρτισης έως το 2030. Η ΔΕΗ βραβεύτηκε για το καλύτερο δίκτυο δημόσιων σημείων φόρτισης και την καλύτερη εφαρμογή για ηλεκτρικά οχήματα (EV) στα Mobility Awards 2023.

Επίσης, «σάρκα και οστά» απέκτησε το σχέδιο της ΔΕΗ για μία πιο ουσιαστική είσοδο στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, μέσω του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών. Πιο συγκεκριμένα, εγκρίθηκε κατά τη διάρκεια της Τακτικής Συνέλευσης των μετόχων το σχέδιο απόσχισης του Τηλεπικοινωνιακού Κλάδου και εισφοράς του στην 100% θυγατρική που θα φέρει τον διακριτικό τίτλο FiberGrid. Συνεπώς, ο Τηλεπικοινωνιακός Κλάδος χονδρικής της ΔΕΗ που μεταβιβάζεται στη θυγατρική FiberGrid περιλαμβάνει το «παλαιό» αστικό δίκτυο οπτικών ινών της ΔΕΗ, το οποίο έχει κατασκευαστεί από το έτος 2003 και μετά, το υπό ανάπτυξη «νέο» δίκτυο οπτικών ινών και τα σχετικά στοιχεία ενεργητικού (εξοπλισμός, μηχανήματα κ.λπ.) μαζί με αποθέματα, υλικά, ανταλλακτικά, αναλώσιμα, πληροφοριακά συστήματα κ.λπ. καθώς και από βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις προς τρίτους.

Η ΔΕΗ έχει μετασχηματιστεί σε έναν ολοκληρωμένο ενεργειακό Όμιλο, ο οποίος εκτείνεται από την παραγωγή, εμπορία και διανομή ηλεκτρικής ενέργειας έως τις τηλεπικοινωνίες και την ηλεκτροκίνηση. Το 2023 «σημαδεύτηκε» από την εξαγορά των δραστηριοτήτων της Enel στη Ρουμανία, τη συμφωνία για την εξαγορά της Κωτσόβολος και την αύξηση της ισχύος σε ΑΠΕ κατά 1,1GW μέσω οργανικής ανάπτυξης και συνεργασιών. Το «πράσινο» χαρτοφυλάκιο του Ομίλου ανέρχεται σε 4,6 GW έργων ΑΠΕ σε λειτουργία, ενώ διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο ΑΠΕ 2,8 GW υπό κατασκευή ή έτοιμα προς κατασκευή. Ο όμιλος το 2023 κατέγραψε ισχυρά αποτελέσματα, πρόοδο στο πλάνο διείσδυσης των ΑΠΕ, πέτυχε μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος και προχώρησε την επέκταση στη Ρουμανία.

Διαβάστε ακόμη