Την έγγραφη σύστασή του προς την εταιρεία Ζενίθ, απέστειλε προς την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, προκειμένου, όπως αναφέρεται «να προχωρήσουν στις δικές τους κατά νόμο ενέργειες».
Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Καταναλωτή, προχώρησε σε δημοσιοποίηση της έγγραφης σύστασής της προς την εταιρία ΖΕΝΙΘ Α.Ε. που αφορά σε: «μη σύναψη έγγραφης σύμβασης προμήθειας – μη τήρηση υποχρεώσεων ενημέρωσης σύμβασης από απόσταση – μη χορήγηση υποδείγματος Υπαναχώρησης (άρθρο 3β παρ. 8 και 9 ν. 2251/1994 όπως ισχύει)».
Στην ηλεκτρονική σελίδα του Συνήγορου του Καταναλωτή υπάρχει αναρτημένο το πλήρες κείμενο της σύστασης ενώ υπογραμμίζεται ότι, «ο Συνήγορος του Καταναλωτή, με σκοπό τη συμβιβαστική επίλυση της υπό κρίση διαφοράς:
- Απευθύνει σύσταση προς την εταιρεία ΖΕΝΙΘ Α.Ε. να προχωρήσει στη διαγραφή της ρήτρας πρόωρης λύσης της σύμβασης,
- Αποφασίζει ότι, σε περίπτωση που η εταιρεία ΖΕΝΙΘ Α.Ε. και η κ. (…) δεν αποδεχθούν τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα σύσταση, τότε ο Συνήγορος του Καταναλωτή θα ενεργήσει σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην παρ.5 του αρθρ. 4 του ν.3297/2004 (ΦΕΚ Α 259/23.12.04).
- Διαβιβάζει την σύσταση στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και τη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή για τις δικές τους κατά νόμο ενέργειες».
Διαβάστε ακόμη