Σε σημαντικές επενδύσεις στον ψηφιακό και επιχειρησιακό μετασχηματισμό της, προχώρησε η ΚΑΥΚΑΣ.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει η ΚΑΥΚΑΣ, η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του έργου «ATLAS», όπως ονομάστηκε το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, αποτέλεσε το επιστέγασμα των προσπαθειών και του οράματος πολλών μηνών για τον επιχειρησιακό επανασχεδιασμό και μετασχηματισμό της, καθώς και για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οικοσυστήματος.

Πιο συγκεκριμένα, η ΚΑΥΚΑΣ, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών της και με γνώμονα τις διεθνείς τάσεις και την υψηλή ποιότητα, επένδυσε σε κορυφαίες εταιρείες και λύσεις πληροφορικής. Με στρατηγικό συνεργάτη τη SAP και υπεύθυνη υλοποίησης την IBM, υιοθέτησε έναν αρχιτεκτονικό σχεδιασμό που βασίζεται κυρίως στις τεχνολογίες SAP Rise (S/4HANA, IS-Retail, Advanced EWM, CPQ, Success Factor) και στο οικοσύστημα της Microsoft (Microsoft365, Azure Data Warehouse/PowerBI/ML, CRM D365, Power Automate), όλα αναπτυγμένα στο Cloud.

Επιπλέον, για την αποτελεσματική διαχείριση των υλικών και την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του διεθνούς προτύπου ETIM, επιλέχθηκε η πλατφόρμα PIM (Product Information Management) της Inriver για την αποτελεσματική διαχείριση των πολλών χιλιάδων υλικών που διαθέτει η εταιρία.

Στα πλαίσια του επιχειρησιακού μετασχηματισμού της εταιρίας, ξεχωριστή μνεία αξίζει να γίνει στο νέο υπερσύγχρονο κέντρο διανομής (DC) με νέες προηγμένες εγκαταστάσεις, τόσο στην κατασκευαστική του δομή όσο και στις τεχνολογίες που λειτουργούν σε αυτό. Με 16.000 τ.μ., 13,000 παλετοθέσεις, μηχάνημα αυτόματης κοπής καλωδίων και αιχμή του δόρατος το ρομποτικό σύστημα AutoStore – ένα αυτοματοποιημένο σύστημα αποθήκευσης και ανάκτησης υλικών- και σε συνδυασμό με ένα ισχυρό σύγχρονο σύστημα WMS, το Advanced EWM της SAP, το νέο DC της ΚΑΥΚΑΣ, επιτρέπει την αυξημένη ταχύτητα και την ευελιξία στη διαχείριση ενός αυξημένου αποθέματος χιλιάδων υλικών και άρα στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η ΚΑΥΚΑΣ, ακόμα και μετά την ολοκλήρωση μίας μεγάλης ενότητας ψηφιακού μετασχηματισμού, συνεχίζει τον σχεδιασμό νέων αυτοματισμών. Η δημιουργία μίας νέας ψηφιακής πλατφόρμας για τους επαγγελματίες πελάτες, η επέκταση του συστήματος AutoStore και η εγκατάσταση αυτόματου γερανού στροφείων καλωδίων (Crane) είναι μερικές από τις επερχόμενες ενέργειες που θα ενισχύσουν τις υπηρεσίες και θα προσφέρουν νέες δυνατότητες στους KAFKASians και τους πελάτες, υλοποιώντας το στρατηγικό όραμα της ΚΑΥΚΑΣ.

Διαβάστε ακόμη