Ζυμώσεις πραγματοποιούνται γύρω από τον κλάδο διαχείρισης απορριμμάτων στην Ελλάδα, αφού τρεις εταιρείες έχουν αλλάξει χέρια. Μόλις χθες επισημοποιήθηκε η προσφορά της Motor Oil για εξαγορά της ΗΛΕΚΤΩΡ από τον όμιλο Ελλάκτωρ με τίμημα 114 εκατ. ευρώ, γεγονός που δείχνει πως αναμένονται εξελίξεις.

Η αγορά αναμένει τώρα εκτός απροόπτου την επίσημη απάντηση της Ελλάκτωρ. Για την υπογραφή της συναλλαγής εκκρεμεί η οριστικοποίηση της σύμβασης αγοράς των ως άνω μετοχών υπό όρους αμοιβαία αποδεκτούς από τα δύο μέρη καθώς και η λήψη των σχετικών εταιρικών αποφάσεων των δύο μερών. Σε ξεχωριστή της ανακοίνωση η Ελλάκτωρ αναφέρει ότι τo διοικητικό συμβούλιο εταιρείας στη σημερινή του συνεδρίαση, ενημερώθηκε για την προαναφερόμενη προσφορά την οποίαν θα αξιολογήσει περαιτέρω και ανέθεσε στον εξειδικευμένο χρηματοοικονομικό οίκο AXIA VENTURES GROUP, να εξετάσει το δίκαιο και εύλογο (fairness opinion) του προσφερθέντος τιμήματος.

Σημειώνεται πως η εξαγορά της Ηλέκτωρ ισχυροποιεί περαιτέρω τη θέση της Motor Oil στην αγορά διαχείρισης απορριμμάτων, καθιστώντας την έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους στον συγκεκριμένο κλάδο στην ευρύτερη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Την επίσημη πρόταση, που υπόκειται σε όρους, αιρέσεις και προϋποθέσεις, η Motor Oil ανακοίνωσε και επίσημα στο χρηματιστήριο και αφορά στην εξαγορά του 94,44% του μετοχικού κεφαλαίου της «ΗΛΕΚΤΩΡ Ανώνυμη Εταιρεία Ενεργειακών και Περιβαλλοντικών Εφαρμογών».

Υπενθυμίζεται πως η Motor Oil είχε αγοράσει πριν από λίγους μήνες και την Θαλής με αποτέλεσμα να έχει συγκροτήσει πλέον έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους στη διαχείριση απορριμμάτων της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Πρόσφατα είχε αλλάξει χέρια και η WATT του Θανάση Κατρή που πέρασε στα χέρια της τσιμεντοβιομηχανίας Ηρακλής που επενδύει, επίσης στρατηγικά, στην κυκλική οικονομία. Η άλλη τσιμεντοβιομηχανία, η ΤΙΤΑΝ, σε συνεργασία με τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ήδη προσωρινός ανάδοχος για τη μεγάλη μονάδα διαχείρισης απορριμμάτων με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και διεκδικούν τις αντίστοιχες μονάδες της Αθήνας. Και η κινητικότητα θα αυξηθεί αν προχωρήσει το σχέδιο για τις μονάδες καύσης που θα κοστίσουν, όπως αποκάλυψε προ ημερών το energygame.gr, γύρω στο 1,5 δισ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη