Πραγματοποιήθηκε χτες, Τετάρτη 31/01, εκδήλωση της Nespresso όπου παρουσιάστηκαν οι στόχοι της εταιρείας για βιωσιμότητα. Ο CEO της Nespresso Hellas, Αντώνης Αυγερόπουλος, περιέγραψε το πώς η εταιρεία θα πετύχει το Net Zero έως το 2035 σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και τις συνολικές δράσεις κυκλικής οικονομίας της στην Ελλάδα.
Ανακυκλώνοντας 1 στις 3 κάψουλες που εισάγονται στη χώρα
Την τελευταία 10ετία η Nespresso έχει δημιουργήσει το δικό της σύστημα ανακύκλωσης καψουλών αλουμινίου στην Ελλάδα, όπου καφές και αλουμίνιο διαχωρίζονται με τον πρώτο να γίνεται βελτιωτικό εδάφους και το δεύτερο να ανακυκλώνεται για δημιουργία νέων αντικειμένων. Ξεκινώντας από το 2014, με ένα ποσοστό 1,4% η Νespresso κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό ανακύκλωσης σε 32%, μέσω μιας ισχυρής επικοινωνιακής στρατηγικής αλλά και καινοτόμων υπηρεσιών όπως το recycling from home, όπου οι κάψουλες δίνονται για ανακύκλωση κατά την παραλαβή της online παραγγελίας.
Το ταξίδι για Zero Waste Nespresso Boutiques μόλις ξεκίνησε!
Κάνοντας το επόμενο βήμα στην κυκλική οικονομία, η Nespresso εγκαινίασε τον Οκτώβριο του 2023 το πρόγραμμα «A Zero Waste Journey» στα πλαίσια της παγκόσμιας δέσμευσής της για ένα net zero μέλλον όπου τίποτα δεν πάει χαμένο. Με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρίας στην Ελλάδα, οι Boutiques του Κολωνακίου και της Γλυφάδας μετασχηματίστηκαν με στόχο τη σωστή διαχείριση αποβλήτων. Πλέον, πέρα από τις χρησιμοποιημένες κάψουλες των πελατών, όλα τα υλικά των Boutiques όπως χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο και γυαλί συλλέγονται και οδηγούνται προς ανακύκλωση. Ακόμα και τα υπολείμματα τροφής οδηγούνται προς κομποστοποίηση, ενώ τα μη ανακυκλώσιμα υλικά προς ενεργειακή αξιοποίηση.
Ο Αντώνης Αυγερόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nespresso Hellas, δήλωσε: «Στη Nespresso πιστεύουμε ότι ένα net zero μέλλον είναι το μόνο μέλλον και γι’ αυτό στοχεύουμε στο καθαρό μηδέν παγκοσμίως έως το 2035, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί καθώς αντικατοπτρίζει μια 30ετή δέσμευση της Nespresso για βιωσιμότητα. Είμαστε περήφανοι για ό,τι έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε ακόμα περισσότερα τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο. Το νέο πρόγραμμα «A Zero Waste Journey»της Nespresso στην Ελλάδα στοχεύει στη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος στη χώρα εγκαινιάζοντας ένα νέο μέλλον όπου τίποτα δεν θα πηγαίνει χαμένο!»
Στα πλαίσια της στήριξής της Nespresso σε μικρότερες ελληνικές επιχειρήσεις, στην εκδήλωση ήταν προσκεκλημένοι ως ομιλητές και δύο στρατηγικοί συνεργάτες της εταιρίας, όπου μαζί με τον Αντώνη Αυγερόπουλος συζήτησαν για την επόμενη μέρα της κυκλική οικονομίας στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, στη συζήτη συμμετείχε ο Σταύρος Τσομπανίδης από την Phee, με την οποία η Nespresso δημιούργησε coasters από ανακυκλωμένο καφέ, καθώς και ο Στέφανος Καμπέρης από το Staramaki, ένα καινοτόμο ελληνικό καλαμάκι σίτου το οποίο διατίθεται στα σημεία Nespresso on the go.
Ανακαλύψτε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις της Nespresso για
- Το πρόγραμμα « A Zero Waste Journey” https://www.nespresso.com/gr/el/zerowaste
- Την ανακύκλωση των καψουλών https://www.nespresso.com/gr/el/recycling-products
Σχετικά με τη Nestlé Nespresso
Η Nestlé Nespresso SA είναι πρωτοπόρος και σημείο αναφοράς για υψηλής ποιότητας μεριδοποιημένο καφέ. Η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερους από 150.000 αγρότες σε 18 χώρες μέσω του Προγράμματος Βιώσιμης Ποιότητας™ AAA για την ενσωμάτωση πρακτικών βιωσιμότητας στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις και τα γύρω τοπία. Ξεκίνησε το 2003 σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Rainforest Alliance, το πρόγραμμα συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης και της ποιότητας των συγκομιδών, εξασφαλίζοντας βιώσιμη προμήθεια καφέ υψηλής ποιότητας και βελτιώνοντας τα μέσα διαβίωσης των αγροτών και των κοινοτήτων τους.
Το 2022, η Nespresso έλαβε την πιστοποίηση B Corp – συμμετέχοντας σε ένα διεθνές κίνημα 7.300 επιχειρήσεων που καθοδηγούνται από σκοπούς που πληρούν τα υψηλά πρότυπα κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης και διαφάνειας της B Corp™.
Με έδρα το Vevey της Ελβετίας, η Nespresso δραστηριοποιείται σε 83 χώρες και απασχολεί πάνω από 14.000 υπαλλήλους. Το 2021, λειτούργησε ένα παγκόσμιο δίκτυο λιανικής πώλησης 791 μπουτίκ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την εταιρική ιστοσελίδα της Nespresso: www.nestle-nespresso.com.