Τα υβριδικά αυτοκίνητα κατάφεραν για άλλον έναν μήνα να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις, καθώς κατάφεραν να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους κατά 12,2%. Πλέον τον Νοέμβριο κατέλαβαν την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 44,3%. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα έχουν υβριδική τεχνολογία. Τα βενζινοκίνητα οχήματα κατέλαβαν την αμέσως επόμενη θέση, καταγράφοντας ποσοστό πωλήσεων 29,4%, γνωρίζοντας πτώση 9,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα με 17,2% έναντι 13,8% σημειώνοντας άνοδο 3,4%. Μεγάλη πτώση που σε καμιά περίπτωση δεν θυμίζουν τις πωλήσεις πριν λίγα χρόνια σημείωσαν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Κατέλαβαν το 3,6% του συνόλου των πωλήσεων, γνωρίζοντας συνολικά πτώση 8,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Καλή παρουσία στον στίχο των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα πραγματοποίησαν τα μοντέλα με διπλό καύσιμο, καταγράφοντας αύξηση 2,6% και καταλαμβάνοντας το 5,5% του συνόλου των αγορών.
Από την άλλη η κατηγορία Β ήταν η αγαπημένη κατηγορία του κοινού, καθώς την επέλεξε η συντριπτική πλειονότητα (51,2%) εκ των οποίων το 30,5% αφορούσε σε SUV μοντέλα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 34,1% εκ του οποίου το 24,2% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 9,9% σε hatchback και sedan. Το τρίτο σκαλί του βάθρου κατέλαβε η κατηγορία Α με ποσοστό 5,3% εκ του οποίου το 2% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 3,3% σε hatchback.
Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία D με 7,9% (6,2% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,8% (0,7 τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,3% (0,2% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0,1% και οι κατηγορίες MPV-Combi με 0,4%. Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV το Νοέμβριο κατέλαβαν το 70,3% καταγράφοντας πτώση 11,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023. Σε επίπεδο 11μήνου το ποσοστό των SUV κατέγραψε άνοδο 3,4% καθώς ανήλθε σε 59,3% έναντι 55,9%.
Διαβάστε ακόμη