Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD, Leapmotor, και Xiaomi ξεπέρασαν τους ετήσιους στόχους παράδοσης ένα μήνα νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, υπογραμμίζοντας την ταχεία ανάπτυξή τους και την ισχυρή ζήτηση στην αγορά καθώς το έτος πλησιάζει στο τέλος του.
Oπως αναφέρει το CNCB, ο κολοσσός των ηλεκτρικών οχημάτων BYD παρέδωσε 504.003 επιβατικά οχήματα τον Νοέμβριο, από 500.526 τον προηγούμενο μήνα. Οι σωρευτικές παραδόσεις της για επιβατικά αυτοκίνητα ανέρχονται σε 3.740.930, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο της για ολόκληρο το έτος, που ήταν 3,6 εκατομμύρια παραδόσεις.
Εν τω μεταξύ, η Stellantis -που υποστηρίζεται από την Leapmotor, είδε 40.169 παραδόσεις τον Νοέμβριο, αυξημένες κατά 5,22% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και κατά 117% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία έχει παραδώσει 251.207 αυτοκίνητα από την αρχή του έτους, ξεπερνώντας τον ετήσιο στόχο των 250.000 παραδόσεων.
Η Xiaomi, ομοίως, πέτυχε το κατόρθωμα να ξεπεράσει τον ετήσιο στόχο των 100.000 παραδόσεων στα μέσα Νοεμβρίου. Η εταιρεία λάνσαρε το πρώτο της αυτοκίνητο, το SU7, τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους.
Για ολόκληρο το μήνα Νοέμβριο, η κινεζική εταιρεία κατασκευής τηλεφώνων παρέδωσε περισσότερα από 20.000 αυτοκίνητα για δεύτερο συνεχόμενο μήνα φέτος. Η Xiaomi έχει αναθεωρήσει τον στόχο της σε 130.000 παραδόσεις μέχρι το τέλος του έτους.
Η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Zeekr δήλωσε την Κυριακή ότι παρέδωσε 27.011 αυτοκίνητα τον Νοέμβριο, ξεπερνώντας το ρεκόρ του προηγούμενου μήνα κατά 7,83% και αυξάνοντας κατά 106% σε ετήσια βάση.
Οι παραδόσεις αυτού του μήνα ανεβάζουν τις παραδόσεις της για το σύνολο του έτους σε 194.933 – μόνο λίγο κάτω από τον στόχο της για παραδόσεις 230.000 οχημάτων για το σύνολο του έτους.
Η αυτοκινητοβιομηχανία που υποστηρίζεται από την Geely ξεκίνησε τις παραδόσεις του νέου πενταθέσιου SUV Zeekr Mix στις 23 Οκτωβρίου.
Η Xpeng πέτυχε επίσης ιστορικό ρεκόρ με 30.895 παραδόσεις τον Νοέμβριο, αυξημένες κατά 29% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Στις παραδόσεις περιλαμβάνεται και το αυτοκίνητο μαζικής αγοράς της εταιρείας, Mona M03, το οποίο ξεπέρασε τις 10.000 παραδόσεις για τρίτο συνεχόμενο μήνα. Η Xpeng λάνσαρε το Mona M03 στα τέλη Αυγούστου με τιμές που ξεκινούν από 16.812 δολάρια, ενώ το φθηνότερο αυτοκίνητο της Tesla, το Model 3, ξεκινά από 231.900 γουάν (31.897 δολάρια).
Οι παραδόσεις της Xpeng τον Νοέμβριο περιλάμβαναν επίσης περισσότερες από 7.000 παραδόσεις του P7+, το οποίο ξεκίνησε στις 7 Νοεμβρίου και έλαβε 31.528 παραγγελίες μέχρι τα μεσάνυχτα της ίδιας ημέρας.
Η Premium μάρκα Nio παρέδωσε 20.575 αυτοκίνητα τον Νοέμβριο, σημειώνοντας αύξηση 28,9% σε ετήσια βάση. Στις παραδόσεις περιλαμβάνονταν 5.082 οχήματα της φθηνότερης μάρκας Onvo, η οποία λανσαρίστηκε τον Σεπτέμβριο.
Σε μια κλήση για τα κέρδη στις 20 Νοεμβρίου, η εταιρεία δήλωσε ότι στόχος της ήταν να παραδώσει μεταξύ 72.000 και 75.000 αυτοκίνητα το τέταρτο τρίμηνο. Αυτό σημαίνει ότι η Nio πρέπει να παραδώσει τουλάχιστον 30.449 αυτοκίνητα τον Δεκέμβριο για να επιτύχει τον ελάχιστο στόχο.
Η Nio θα λανσάρει επίσης τη μάρκα Firefly στις 21 Δεκεμβρίου, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος William Li στην ίδια κλήση. Ο συνιδρυτής και πρόεδρος Qin Lihong επιβεβαίωσε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης τον περασμένο μήνα ότι το αυτοκίνητο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, διαψεύδοντας τους ισχυρισμούς των τοπικών μέσων ενημέρωσης για ένα πιθανό υβριδικό μοντέλο.
Ο στόχος παράδοσης της Nio για ολόκληρο το έτος 2024, που προκύπτει από τις τριμηνιαίες οδηγίες, κυμαίνεται από 218.000 έως 227.000 παραδόσεις. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του CNBC, η Nio έχει παραδώσει συνολικά 190.832 αυτοκίνητα από το έτος μέχρι σήμερα.
Η εταιρεία μοιράστηκε σχέδια για διπλασιασμό των παραδόσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων το επόμενο έτος στην κλήση αποτελεσμάτων, με στόχο 20.000 αυτοκίνητα Onvo ανά μήνα μέχρι τον Μάρτιο του 2025.
Η Li Auto, τα αυτοκίνητα της οποίας διαθέτουν ως επί το πλείστον δεξαμενή καυσίμου για να επεκτείνουν την αυτονομία της μπαταρίας, παρέδωσε 48.740 αυτοκίνητα τον Νοέμβριο, μειωμένα κατά 5,25% σε σχέση με τις παραδόσεις του Οκτωβρίου. Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, η εταιρεία παρέδωσε 441.995 αυτοκίνητα από τον ετήσιο στόχο της για 480.000 αυτοκίνητα.
Η εταιρεία στόχευε προηγουμένως να παραδώσει 800.000 αυτοκίνητα για το σύνολο του έτους, αλλά μείωσε τον στόχο της τον Ιούνιο.
Η υποστηριζόμενη από τη Huawei Aito δεν ανακοίνωσε τις παραδόσεις του Νοεμβρίου, αλλά ανακοίνωσε στις 27 Νοεμβρίου ότι είχε παραδώσει πάνω από 180.000 μονάδες του M7.
Και εν μέσω του εντεινόμενου πολέμου τιμών στην Κίνα, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla μείωσε τις τιμές κατά 10.000 γουάν για το Model Y μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου. Με την έκπτωση, το Model Y πωλείται πλέον στη λιανική τιμή των 239.900 γουάν.
Διαβάστε ακόμη