Η Bentley Motors ανακοίνωσε καθυστέρηση στα σχέδιά της για τη μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα (EV) μέχρι το 2030. Αντ’ αυτού, η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία θα επικεντρωθεί στα υβριδικά οχήματα, παρατείνοντας τον στόχο της ηλεκτροκίνησης έως το 2035. Η μετατόπιση αυτή αποτελεί απάντηση στις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις EV και στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένης της συγκρατημένης ζήτησης των καταναλωτών και της βραδύτερης ανάπτυξης υποδομών. Η αρχική στρατηγική «Beyond100» της εταιρείας έχει επικαιροποιηθεί σε «Beyond100+» για να αντικατοπτρίζει αυτή την πενταετή καθυστέρηση, σύμφωνα με το Bloomberg.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Bentley, Frank-Steffen Walliser, αναγνώρισε ότι ενώ η νομοθεσία πιέζει για την ηλεκτροκίνηση, η ζήτηση των πελατών για πλήρως ηλεκτρικά πολυτελή αυτοκίνητα δεν είναι ακόμη τόσο ισχυρή όσο αναμενόταν. Τόνισε ότι, παρά την καθυστέρηση στην επίτευξη της πλήρους ηλεκτροκίνησης, η Bentley παραμένει προσηλωμένη στην παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματός της μέχρι το 2026. Αυτό θα είναι ένα συμπαγές SUV, μικρότερο από το σημερινό Bentayga, και αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την παρουσίαση ενός νέου plug-in υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος (PHEV) ή ενός ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία (BEV) κάθε χρόνο κατά την επόμενη δεκαετία. Ο Walliser δήλωσε επίσης ότι το νέο ηλεκτρικό SUV έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει νέους πελάτες, τοποθετώντας το ως προσθήκη στην τρέχουσα γκάμα της Bentley και όχι ως άμεσο αντικαταστάτη.
Ενώ η Bentley επικεντρώνεται στα υβριδικά και στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, σχεδιάζει να συνεχίσει να προσφέρει αυτά τα συστήματα κίνησης όσο υπάρχει ζήτηση στην αγορά. Η εταιρεία έχει ήδη διακόψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης W-12, αλλά θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση της Bentayga με κινητήρα καθαρής καύσης το επόμενο έτος. Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Bentley υπογράμμισαν επίσης τη συνεχιζόμενη σημασία της βιωσιμότητας, με συνεχείς επενδύσεις σε βιώσιμα καύσιμα και υβριδικά μοντέλα που αναμένεται να παραμείνουν στη γκάμα τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030.
Η επενδυτική στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει την επέκταση της έδρας της στο Crewe της Αγγλίας, με νέα καταστήματα σχεδιασμού, συναρμολόγησης και βαφής για την υποστήριξη των αυξανόμενων προγραμμάτων εξατομίκευσης. Αυτή η επέκταση, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της Bentley, θα βοηθήσει να τοποθετηθεί η μάρκα για μελλοντική ανάπτυξη, παρά την πτώση των παγκόσμιων πωλήσεων κατά 23% το πρώτο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη ρεκόρ.
Η απόφαση της Bentley να καθυστερήσει την πλήρη μετάβαση στα EV αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, με άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford, η General Motors και η Mercedes-Benz, να επανεκτιμούν επίσης την ανάπτυξη των EV τους λόγω παραγόντων όπως οι περιορισμένες υποδομές φόρτισης και η χαμηλή ζήτηση από τους καταναλωτές.
Διαβάστε ακόμη