Η κινεζική Leapmotor πρόκειται να αρχίσει να δέχεται παραγγελίες στην Ευρώπη για ένα αυτοκίνητο πόλης και ένα SUV, δήλωσαν την Τρίτη η αυτοκινητοβιομηχανία και ο συνεργάτης της Stellantis, καθώς επεκτείνουν την προσφορά τους σε οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα (EV) στην περιοχή, σύμφωνα με το Reuters.
Η Stellantis κατέχει μερίδιο 51% στην κοινοπραξία τους Leapmotor International και έχει αποκλειστικά δικαιώματα κατασκευής, εξαγωγής και πώλησης των προϊόντων της Leapmotor εκτός Κίνας, στην πρώτη τέτοια συμφωνία για μια παραδοσιακή δυτική αυτοκινητοβιομηχανία.
Το μικρό αυτοκίνητο T03 θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη Σεπτεμβρίου με τιμές που ξεκινούν από 18.900 ευρώ (20.990 δολάρια), ενώ το SUV C10 θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες τον Οκτώβριο με τιμές που ξεκινούν από 36.400 ευρώ, ανέφερε η κοινοπραξία σε ανακοίνωσή της.
Τα δύο μοντέλα παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη κοντά στο Μιλάνο την Τρίτη.
Το T03, που αρχικά εισάγεται από την Κίνα, θα συναρμολογείται επίσης στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο Tychy της Stellantis στην Πολωνία, βοηθώντας ενδεχομένως τη μάρκα να αποφύγει τους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα εισαγόμενα κινεζικά EV.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες (Carlos Tavares), έχει αφήσει να εννοηθεί ότι το μοντέλο C10 θα μπορούσε να κατασκευαστεί στην Ευρώπη, αλλά δεν έχει δώσει λεπτομέρειες.
Η Leapmotor, η οποία θα λειτουργήσει ως η 15η μάρκα της Stellantis, θα βοηθήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο να διευρύνει τη γκάμα των προσιτών EVs, καθώς προωθεί την ηλεκτροκίνηση και προσπαθεί να συμμορφωθεί με τους κανόνες της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων, σε μια εποχή που η παγκόσμια ζήτηση για EVs είναι ήπια.
Ο Ταβάρες αντιτίθεται σε μια έκκληση του ευρωπαϊκού λόμπι αυτοκινήτων ACEA για ανακούφιση από τους ενδιάμεσους στόχους CO2 για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά που θα τεθούν σε ισχύ στην ΕΕ το 2025. Είπε την περασμένη εβδομάδα ότι είναι βασικό για τη βιομηχανία να πωλεί τα EVs στην ίδια τιμή με τα βενζινοκίνητα μοντέλα.
Διαβάστε ακόμη