Η κινεζική εταιρεία ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Nio κάνει μια παγκόσμια προσπάθεια. Η εταιρεία σχεδιάζει να εισέλθει στην αγορά της Μέσης Ανατολής, και συγκεκριμένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, μέχρι το τέλος του 2024, σύμφωνα με το CNBC. Η επέκταση αυτή έρχεται παράλληλα με πρόσφατες επενδύσεις από εταιρείες της Μέσης Ανατολής.

Για να ανταγωνιστεί στην αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, η Nio λανσάρει επίσης νέες υπο-μάρκες για να στοχεύσει σε διαφορετικά τμήματα πελατών. Η μεσαίας κατηγορίας μάρκα της, Onvo, ξεκίνησε τον Μάιο του 2024 με το SUV L60. Αυτό το SUV διαθέτει πιο ανταγωνιστική τιμή σε σύγκριση με το Model Y της Tesla. Η Onvo στοχεύει να επιτύχει κερδοφορία με μηνιαίες πωλήσεις περίπου 20.000 έως 30.000 οχημάτων.

Η Nio δεν σταματά εκεί. Η πιο προσιτή μάρκα της, η Firefly, έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2025. Τα οχήματα Firefly θα έχουν τιμές μεταξύ 100.000 γιουάν και 200.000 γιουάν, καθιστώντας τα σημαντικά φθηνότερα από τις τρέχουσες προσφορές της Nio.

Ενώ η Nio εξακολουθεί να λειτουργεί με ζημίες, η εταιρεία παρουσιάζει αύξηση στους αριθμούς παραδόσεων. Τον Μάιο του 2024 παρέδωσε 20.544 οχήματα που αποτελούν ρεκόρ.

Ωστόσο, ο ανταγωνισμός στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων «θερμαίνεται». Κινέζοι ανταγωνιστές όπως η BYD και η Xpeng λανσάρουν επίσης νέες υπο-μάρκες και επεκτείνονται παγκοσμίως, ασκώντας πίεση στη Nio να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της.

Διαβάστε ακόμη