Η Αίγυπτος ετοιμάζεται να αναβαθμίσει τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων (EV) μέσω μιας συνεργασίας με την China FAW Group, τον δεύτερο μεγαλύτερο κρατικό κατασκευαστή αυτοκινήτων της Κίνας. Αυτή η συνεργασία αποσκοπεί στην παραγωγή οικονομικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων εντός της Αιγύπτου, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η εγχώρια παραγωγή του πιο οικονομικού μοντέλου ηλεκτρικού οχήματος της FAW θα ξεκινήσει στις αρχές του 2025. Αρχικά, αυτά τα αυτοκίνητα θα απευθύνονται σε υπηρεσίες μετακίνησης ταξί. Αναμένεται η διαδικασία κατασκευής να επεκταθεί σταδιακά τα επόμενα χρόνια, με στόχο το 65% των εξαρτημάτων των οχημάτων να παράγονται εγχώρια. Το project έχει επίσης εξαγωγικές φιλοδοξίες, στοχεύοντας σε αγορές στη Μέση Ανατολή, την Αφρική, την Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική. Για τη δημιουργία των απαραίτητων βιομηχανικών εγκαταστάσεων υπολογίζεται ότι θα χρειαστεί επένδυση 20 εκατομμυρίων δολαρίων.

Παρά τον μεγάλο της πληθυσμό, η Αίγυπτος διαθέτει σήμερα περιορισμένο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους της. Αυτή η πρωτοβουλία ευθυγραμμίζεται με τη μετα-κρίση οικονομική στρατηγική της Αιγύπτου, η οποία δίνει προτεραιότητα στην προώθηση της εγχώριας βιομηχανίας και τη μετατροπή της χώρας σε κόμβο κατασκευής. Άλλες αιγυπτιακές εταιρείες, όπως η El Nasr και η Al-Mansour Automotive, εξερευνούν επίσης τον κόσμο της παραγωγής και των συνεργασιών στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.
επικεφαλής του έργου είναι η GV Auto, η οποία σχεδιάζει να εισαγάγει το Bestune E05, ένα παγκοσμίως οικονομικό ηλεκτρικό όχημα δημοφιλές για υπηρεσίες ταξί. Ενώ η αιγυπτιακή τιμή δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη, το αυτοκίνητο ξεκινά περίπου από 17.500 $ στην Κίνα.

Ο πρόεδρος Sherif Hamouda αναγνωρίζει την πρόκληση της αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Αίγυπτο. Τονίζει την ανάγκη για κυβερνητικά κίνητρα για την ενθάρρυνση των ανθρώπων να υιοθετήσουν ηλεκτρικά οχήματα.

Διαβάστε ακόμη