Αίτηση πτώχευσης υπέβαλε η γερμανική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, Next.e.GO Mobile, η οποία προ τετραετίας είχε ανακοινώσει σχέδιο για εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Η Next.e.Go Mobile είχε πραγματοποιήσει τον Δεκέμβριο του 2020 εκδήλωση στην Αθήνα στην οποία, με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, και πλήθους υπουργών και κυβερνητικών στελεχών, είχε ανακοινώσει πως θα κατασκευάσει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα, ωστόσο, όπως είχε γράψει το powergame.gr τα εργοστάσια πήγαιναν από παράταση σε παράταση.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, η ιστορία της οποίας ξεκίνησε το 2015, τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη της αίτηση πτώχευσης, αντιμετωπίζει ξανά οικονομικά προβλήματα, μη μπορώντας να υλοποιήσει τα φιλόδοξα σχέδιά της, παρά μάλιστα έναν γύρο χρηματοδότησης το 2021 που της απέφερε 30 εκατ. ευρώ.

Η εκ νέου πτώχευση αποδίδεται «στο αδιάφορο και δυσμενές περιβάλλον της αγοράς, και στην αβεβαιότητα στον κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων μπροστά στην κινεζική εισβολή», με τα σχέδια για εργοστάσια τόσο στην Ελλάδα όσο και σε Βουλγαρία και Μεξικό να μένουν στα χαρτιά. Η «αβεβαιότητα» είναι εμφανής στην προκειμένη περίπτωση, αφού σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ η Next.e.Go Mobile είχε πουλήσει μόλις 1.350 οχήματα μέχρι σήμερα, παρά την επιστράτευση του δημοφιλούς ποδοσφαιριστή Νεϊμάρ για την προώθηση του νέου E.wave X.

Ο διαχειριστής της πτώχευσης, Dr. Claus-Peter Kruth, εμφανίζεται αισιόδοξος όσον αφορά μία πιθανή ανάκαμψη της αυτοκινητοβιομηχανίας, ωστόσο παραμένει αμφίβολο το κατά πόσο μια νέα αρχή θα είναι επιτυχής.

«Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τις τρέχουσες συζητήσεις και διαπραγματεύσεις με τους επενδυτές για την εύρεση λύσεων για την επιβίωση της επιχείρησης. Με το πολύ καινοτόμο προϊόν και το πρότυπο παραγωγής, είμαι αισιόδοξος ότι αυτό είναι δυνατό να επιτευχθεί», ανέφερε, όμως δεν προχώρησε σε πληροφορίες για το αν θα συνεχιστεί η παραγωγή οχημάτων.