«Εκτιμούμε ότι έως το τέλος Απριλίου ή κάπου εκεί κοντά χρονικά λόγω των εξελίξεων στην Ερυθρά Θάλασσα, η διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί» είπε προ ημερών στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας για την άφιξη των πρώτων 250 ηλεκτρικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Λέτε να φταίει για την καθυστέρηση τα προβλήματα στην Ερυθρά Θάλασσα που δυσκολεύουν τη μεταφορά των κινέζικων λεωφορείων προς την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη ή τα ζητήματα με τους φορτιστές στα αμαξοστάσια; Ο υπουργός είχε πει στην τελευταία συνάντηση με τους δημοσιογράφους πως χρειάστηκε πρόσφατα νέα αλλαγή στο χρονοδιάγραμμα και νέα προσπάθεια επιτάχυνσης των διαδικασιών για τους φορτιστές.
Υπάρχουν, πάντως, θετικές εξελίξεις σε δύο άλλα μέτωπα του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία καθώς προχωρά, μετά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η προμήθεια, από την Iveco, των 100 αρθρωτών οχημάτων, 18 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου καθώς και η προμήθεια, από την Industrie Italiana Autobus SPA, των 200 αρθρωτών λεωφορείων 12 μέτρων, επίσης με συμπιεσμένο φυσικό αέριο. Ο κ. Σταϊκούρας επανέλαβε πως «έχουμε θέσει ως στόχο τον οποίο και θα πετύχουμε τη δρομολόγηση προμήθειας 1.300 νέων λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας έως το τέλος της τετραετίας τα οποία πρόκειται να αναβαθμίσουν τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».