Οι πλημμύρες διαταράσσουν την παραγωγή της Porsche και αναγκάζουν την εταιρεία να μειώσει τις προσδοκίες της για τα κέρδη του 2024, σύμφωνα με τους IrishTimes. Αυτή η οπισθοδρόμηση έρχεται να προστεθεί στις υπάρχουσες προκλήσεις, όπως η μείωση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους, η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα και η πτώση της τιμής της μετοχής.
Οι έντονες βροχοπτώσεις στη νότια Γερμανία προκάλεσαν πλημμύρες σε μια εγκατάσταση ενός κρίσιμου προμηθευτή αλουμινίου για την Porsche. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα σημαντική έλλειψη ειδικών κραμάτων αλουμινίου που χρησιμοποιούνται σε όλα τα μοντέλα της Porsche. Παρά τις προσπάθειες για τον μετριασμό του προβλήματος, η έλλειψη θα προκαλέσει προβλήματα στην παραγωγή που ενδεχομένως να οδηγήσουν σε προσωρινή διακοπή λειτουργίας μιας ή περισσότερων σειρών οχημάτων. Οι καθυστερήσεις στην παραγωγή και την παράδοση αναμένεται να διαρκέσουν αρκετές εβδομάδες και δεν θα ανακτηθούν πλήρως εντός του έτους.
Ως συνέπεια της διαταραχής, η Porsche αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψή της για το περιθώριο λειτουργικού κέρδους για το 2024 σε 14-15%, από το προηγούμενο αναμενόμενο εύρος 15-17%. Οι προσδοκίες για τις ετήσιες πωλήσεις μειώνονται επίσης στα 39-40 δισ. ευρώ, από την προηγούμενη πρόβλεψη των 40-42 δισ. ευρώ.
Η έλλειψη αλουμινίου θα επηρεάσει επίσης την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Porsche. Το μερίδιο των EVs στις συνολικές παραδόσεις για το 2024 αναμένεται τώρα να είναι 12-13%, από το 13-15% που αναμενόταν προηγουμένως.
Αυτή η προειδοποίηση για τα κέρδη έρχεται εν μέσω άλλων προκλήσεων για την Porsche. Το περιθώριο λειτουργικού κέρδους της εταιρείας είχε ήδη υποχωρήσει το πρώτο τρίμηνο του 2024, φτάνοντας στο χαμηλότερο σημείο του από την εποχή της πανδημίας. Οι πωλήσεις στην Κίνα, μια κρίσιμη αγορά για την Porsche, έχουν επίσης μειωθεί σημαντικά το πρώτο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η ανακοίνωση της Porsche έρχεται μία ημέρα πριν από την προγραμματισμένη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εξαμήνου. Η εταιρεία, η οποία εξακολουθεί να ανήκει κατά πλειοψηφία στον όμιλο Volkswagen, αντιμετωπίζει ευρύτερες αντιξοότητες στον κλάδο. Μόλις δύο εβδομάδες πριν, η Volkswagen μείωσε τη δική της πρόβλεψη για το περιθώριο κέρδους και το τμήμα της Audi εξέτασε το ενδεχόμενο να κλείσει το εργοστάσιο λόγω της χαμηλότερης ζήτησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Διαβάστε ακόμη