Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Πετρελαίου (API), η μεγαλύτερη εμπορική ένωση πετρελαίου της χώρας, μηνύει την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA) για να αποκρούσει τους νέους κανονισμούς που αποσκοπούν στη μείωση των εκπομπών από αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά. Στην API περιλαμβάνονται η Exxon Mobil και η Chevron. Το API υποστηρίζει ότι η EPA έχει υπερβεί την εξουσία της και ότι οι νέοι κανονισμοί θα βλάψουν τους καταναλωτές, τους κατασκευαστές και τον τομέα της ενέργειας, σύμφωνα με το Reuters.

Οι νέοι κανονισμοί της EPA, που εκδόθηκαν τον Μάρτιο, αποσκοπούν στο να αναγκάσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν και να πουλήσουν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα. Η κυβέρνηση προβλέπει ότι με βάση αυτούς τους κανονισμούς, έως το 56% όλων των πωλήσεων αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτρικά οχήματα έως το 2032. Το API υποστηρίζει ότι αυτοί οι κανονισμοί θα απομακρύνουν ουσιαστικά τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα βενζίνης και τα παραδοσιακά υβριδικά οχήματα από την αγορά μέσα σε μια δεκαετία.

Το API δεν είναι μόνο στην αντιπολίτευση στους νέους κανονισμούς. Η Εθνική Ένωση Παραγωγών Αραβοσίτου και η Αμερικανική Ομοσπονδία Γραφείων Αγροκτημάτων συμμετέχουν επίσης στη μήνυση. Αυτές οι ομάδες υποστηρίζουν ότι η εστίαση της EPA στα ηλεκτρικά οχήματα αγνοεί το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το καλαμποκάσι αιθανόλη στη μείωση των εκπομπών.

Αυτή η αγωγή είναι η τελευταία εξέλιξη σε μια μεγαλύτερη μάχη για το μέλλον των μεταφορών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Πρόεδρος Μπάιντεν έχει κάνει την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής βασικό πυλώνα της ατζέντας του, και αυτοί οι νέοι κανονισμοί θεωρούνται ως ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Ωστόσο, οι κανονισμοί δημιούργησαν επίσης εντάσεις μεταξύ του Μπάιντεν και του συνδικάτου εργαζομένων United Auto Workers, οι οποίοι ανησυχούν για τις πιθανές απώλειες θέσεων εργασίας που μπορεί να προκύψουν από τη στροφή στα ηλεκτρικά οχήματα.

Για να αντιμετωπιστούν αυτές οι ανησυχίες, η κυβέρνηση Μπάιντεν μείωσε τους αρχικούς της στόχους για την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν αρκετό για να ικανοποιήσει την πετρελαϊκή βιομηχανία, η οποία βασίζεται στα οχήματα βενζίνης για να επιβιώσει.

Ο αγώνας για αυτούς τους νέους κανονισμούς πιθανότατα θα συνεχιστεί. Τόσο οι Δημοκρατικοί όσο και οι Ρεπουμπλικάνοι γνωρίζουν τη σημασία των θέσεων εργασίας στη μεταποίηση σε πολιτείες όπως το Μίσιγκαν, το Γουισκόνσιν και η Πενσυλβάνια. Αυτές οι πολιτείες θεωρούνται συχνά ως κρίσιμες πολιτείες στις προεδρικές εκλογές, και τα δύο κόμματα είναι πρόθυμα να προσελκύσουν τους ψηφοφόρους εκεί. Το μέλλον των μεταφορών στις Ηνωμένες Πολιτείες, και οι θέσεις εργασίας που εξαρτώνται από αυτό, παραμένουν αβέβαια.

Διαβάστε ακόμη