Η BYD Co. παρουσίασε ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης ικανό να διανύσει περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα (1.250 μίλια) χωρίς επαναφόρτιση ή ανεφοδιασμό, εντείνοντας τον ανταγωνισμό για τη μετάβαση στο EV με τις Toyota Motor Corp. και Volkswagen AG, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η αναβαθμισμένη τεχνολογία, η οποία στοχεύει να φέρει μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ της BYD και των ανταγωνιστών της, θα κυκλοφορήσει άμεσα σε δύο σεντάν που κοστίζουν κάτω από 100.000 γιουάν (13.800 δολάρια), δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία σε εκδήλωση που μεταδόθηκε ζωντανά το βράδυ της Τρίτης από την Κίνα.

Η μεγαλύτερη εμβέλεια σημαίνει ότι ορισμένα από τα plug-in ηλεκτρικά υβριδικά αυτοκίνητα διπλής λειτουργίας της BYD μπορούν να καλύψουν το ισοδύναμο της Σιγκαπούρης προς την Μπανγκόκ, της Νέας Υόρκης προς το Μαϊάμι ή του Μονάχου προς τη Μαδρίτη με κάθε φόρτιση και πλήρες ντεπόζιτο βενζίνης. Το ορόσημο αυτό σηματοδοτεί το τελευταίο επίτευγμα της BYD στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου από την παρουσίαση των πρώτων υβριδικών αυτοκινήτων της το 2008.

Η BYD με έδρα τη Shenzhen έχει αναστατώσει την αγορά αυτοκινήτων της Κίνας με εκτεταμένες μειώσεις τιμών – με κάποιο κόστος για τη δική της κερδοφορία – και η τοποθέτηση των υβριδικών οχημάτων μεγάλης εμβέλειας μπορεί να πυροδοτήσει περαιτέρω τον πόλεμο τιμών. Η εταιρεία πούλησε 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα πέρυσι και έχει παραδώσει σχεδόν 1 εκατομμύριο φέτος μέχρι τον Απρίλιο. Ένα από τα δύο υβριδικά που πωλούνται στην Κίνα είναι ένα BYD, υπογραμμίζοντας τον βαθμό στον οποίο αποτελούν βασικό παράγοντα εσόδων και κερδών για τον κατασκευαστή.

Οι μετοχές της BYD που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ σημείωσαν άνοδο έως και 4% την Τετάρτη.

Η Toyota παρουσίασε την Τρίτη πρωτότυπα μιας νέας γενιάς κινητήρων εσωτερικής καύσης που μπορούν να λειτουργούν με υδρογόνο, βενζίνη ή άλλα καύσιμα, παράλληλα με μπαταρίες.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η BYD υποστήριξε ότι σε δοκιμές, το plug-in υβριδικό της κατάφερε να επιτύχει εμβέλεια έως και 2.500 χιλιόμετρα. Προς το παρόν, οι αναβαθμίσεις προορίζονται για αυτοκίνητα made in China, αλλά είναι πιθανό να εξαχθούν σύντομα.

Τόσο τα ηλεκτρικά όσο και τα υβριδικά οχήματα διευρύνουν τα όρια της εμβέλειας για να αντιμετωπίσουν αυτό που ορισμένοι καταναλωτές εξακολουθούν να θεωρούν ως μειονέκτημα κατά τη μετάβαση από το φυσικό αέριο.

Η BYD σταμάτησε να παράγει αυτοκίνητα που κινούνται εξ ολοκλήρου με ορυκτά καύσιμα στις αρχές του 2022 και έχει αυξήσει τις εξαγωγές υβριδικών οχημάτων σε αναδυόμενες αγορές που δεν διαθέτουν υποδομές φόρτισης μπαταριών.

Τα δύο πρώτα οχήματα που θα έρθουν με τις δυνατότητες μεγάλης εμβέλειας είναι μεσαίου μεγέθους σεντάν – το Qin L και το Seal 06 – που η BYD παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου τον Απρίλιο. Ανήκουν στις σειρές Dynasty και Ocean, αντίστοιχα.

Διαβάστε ακόμη