Η Hyundai Motor Co σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την επένδυση που έχει ήδη προγραμματίσει για τις Ηνωμένες Πολιτείες για την παραγωγή υβριδικών οχημάτων στο εκεί εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων (EV).
Η νούμερο 3 αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει πωλήσεων μαζί με τη θυγατρική Kia Corp, σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την επένδυση στις εγκαταστάσεις κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών στη Τζόρτζια για την παραγωγή υβριδικών αυτοκινήτων, δήλωσε ο παγκόσμιος διευθύνων σύμβουλος λειτουργίας της Hyundai Motor, Jose Munoz, σε επιχειρηματικό συνέδριο που διοργάνωσαν οι Financial Times την Τετάρτη.
Ο όμιλος Hyundai Motor Group της Νότιας Κορέας, στον οποίο ανήκουν οι Hyundai Motor και Kia, δήλωσε ότι θα επενδύσει 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια για νέες αποκλειστικές εγκαταστάσεις κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών στη Γεωργία – η μεγαλύτερη επένδυσή του εκτός της Νότιας Κορέας.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές προσθέτουν δυναμικότητα για την κατασκευή βενζινο-ηλεκτρικών υβριδικών και plug-in υβριδικών οχημάτων για την αγορά των ΗΠΑ, ανταποκρινόμενοι στην αυξημένη ζήτηση των καταναλωτών για τεχνολογία που η General Motors και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες κάποτε σχεδίαζαν να καταργήσουν σταδιακά υπέρ των αμιγώς ηλεκτρικών στόλων.
Τον περασμένο μήνα, το Reuters ανέφερε ότι ο όμιλος Hyundai Motor Group σχεδίαζε να λανσάρει τα πρώτα υβριδικά αυτοκίνητα στην Ινδία ήδη από το 2026.
Κατά το πρώτο τρίμηνο, οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων της Hyundai αυξήθηκαν κατά 17% παγκοσμίως, υπογραμμίζοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για οχήματα που συχνά είναι πιο προσιτά από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Ο Munoz δήλωσε ότι η Hyundai Motor θα προετοιμαστεί για «διαφορετικά σενάρια», όταν ρωτήθηκε σχετικά με τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ – ο οποίος απαιτεί τα οχήματα να συναρμολογούνται στη Βόρεια Αμερική για να πληρούν τις προϋποθέσεις για φορολογικές πιστώσεις EV – και τις πιθανές επιπτώσεις των επερχόμενων αμερικανικών προεδρικών εκλογών στο νόμο.