Η κυβέρνηση Μπάιντεν ανακοίνωσε ότι οριστικοποίησε έναν νέο κανόνα που θα απαιτεί από τους μεγαλύτερους εμπορευματικούς σιδηροδρόμους της χώρας να διατηρήσουν την τρέχουσα στελέχωση με δύο μέλη πληρώματος ανά αμαξοστοιχία, διευθετώντας ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα μεταξύ των οργανωμένων εργαζομένων και του κλάδου, σύμφωνα με τους New York Times.
Οι ομοσπονδιακοί κανονισμοί δεν είχαν καθορίσει προηγουμένως ένα ελάχιστο μέγεθος πληρώματος, αλλά οι μεγαλύτεροι εμπορευματικοί σιδηρόδρομοι της χώρας έχουν συνήθως δύο εργαζόμενους σε κάθε αμαξοστοιχία, έναν μηχανοδηγό και έναν ελεγκτή. Η υιοθέτηση από τη βιομηχανία μέτρων αποδοτικότητας είχε υποδαυλίσει τους φόβους των εργαζομένων ότι οι εταιρείες εμπορευματικών σιδηροδρόμων θα προχωρούσαν στη μείωση των πληρωμάτων τους σε ένα άτομο ανά αμαξοστοιχία ως μέσο περαιτέρω μείωσης του κόστους.
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Σιδηροδρόμων (FRA) απαίτησε για διμελή πληρώματα το 2022, με το επιχείρημα ότι κάτι τέτοιο θα βελτίωνε την ασφάλεια. Το θέμα έλαβε περαιτέρω προσοχή μετά τον εκτροχιασμό μιας εμπορικής αμαξοστοιχίας της Norfolk Southern πέρυσι στην Ανατολική Παλαιστίνη του Οχάιο, θέτοντας το ζήτημα της ασφάλειας των σιδηροδρόμων στο επίκεντρο της προσοχής. Ένα διακομματικό νομοσχέδιο για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων που παρουσιάστηκε στο Κογκρέσο ως απάντηση στον εκτροχιασμό περιλάμβανε την απαίτηση για διμελή πληρώματα, αν και η νομοθεσία έχει κολλήσει.
Η αμαξοστοιχία της Norfolk Southern, η οποία οι ερευνητές πιστεύουν ότι εκτροχιάστηκε λόγω υπερθέρμανσης του ρουλεμάν των τροχών, είχε τρία μέλη πληρώματος: έναν μηχανοδηγό, έναν ελεγκτή και έναν εκπαιδευόμενο ελεγκτή.
«Η κοινή λογική μας λέει ότι τα μεγάλα εμπορικά τρένα, μερικά από τα οποία μπορεί να έχουν μήκος πάνω από τρία μίλια, θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον δύο μέλη πληρώματος – και τώρα υπάρχει ένας ομοσπονδιακός κανονισμός που διασφαλίζει ότι τα τρένα είναι με ασφάλεια επανδρωμένα», τόνισε ο υπουργός Μεταφορών των ΗΠΑ, Πιτ Μπούτιτζετζ σε δήλωσή του.
Η Ένωση Αμερικανικών Σιδηροδρόμων (AAR), ένας εμπορικός όμιλος που εκπροσωπεί τους μεγαλύτερους εμπορευματικούς σιδηροδρόμους, αντιτίθεται εδώ και καιρό στην επιβολή της υποχρεωτικής χρήσης πληρωμάτων δύο ατόμων, λέγοντας ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τα συνδικάτα δεν έχουν παράσχει στοιχεία που να συνδέουν το μέγεθος του πληρώματος με την ασφάλεια.
Σε ανακοίνωσή της, η ομάδα σημείωσε ότι το 2019, όταν ο πρόεδρος Ντόναλντ Τζ. Τραμπ ήταν στο αξίωμα, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Σιδηροδρόμων εγκατέλειψε μια παρόμοια προσπάθεια για την απαίτηση διμελών πληρωμάτων, λέγοντας ότι δεν μπορούσε να δικαιολογήσει την ανάγκη ασφάλειας για έναν τέτοιο κανόνα.
«Η F.R.A. διπλασιάζει μια αβάσιμη και περιττή ρύθμιση που δεν έχει αποδεδειγμένη σχέση με την ασφάλεια των σιδηροδρόμων», δήλωσε ο Ίαν Τζέφερις, διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Αμερικανικών Σιδηροδρόμων. «Αντί να δώσει προτεραιότητα σε λύσεις που βασίζονται σε δεδομένα για την οικοδόμηση ενός ασφαλέστερου μέλλοντος για τους σιδηροδρόμους, η F.R.A. ανατρέχει στο παρελθόν και ανατρέπει τη διαδικασία συλλογικών διαπραγματεύσεων».