Η Central Japan Railway Co. δεν θα πετύχει τον στόχο της για το 2027 να θέσει σε λειτουργία το ταχύτερο τρένο στον κόσμο, συνδέοντας το Τόκιο και τη Ναγκόγια με τη χρήση τεχνολογίας μαγνητικής έλξης, δήλωσε η εταιρεία, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Η σιδηροδρομική εταιρεία δεν έχει καταφέρει να ξεκινήσει την κατασκευή της γραμμής Chuo Shinkansen maglev στη Σιζουόκα, παρόλο που έχουν περάσει έξι χρόνια από την υπογραφή σύμβασης κατασκευής σήραγγας στο νομό. Το έργο των 9 τρισεκατομμυρίων γιεν (59,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων) αντιμετωπίζει εδώ και καιρό αντιδράσεις από την τοπική κυβέρνηση λόγω ανησυχιών ότι η εκσκαφή της σήραγγας θα επηρεάσει τη στάθμη των υδάτων του ποταμού.
Η Ιαπωνία είναι γνωστή για τα γρήγορα τρένα, τα οποία είναι μέρος της ισχυρής σιδηροδρομικής υποδομής της χώρας. Το 2016, η κυβέρνηση ενέκρινε ένα δάνειο ύψους 3 τρισεκατομμυρίων γιεν για να βοηθήσει τους Κεντρικούς Σιδηροδρόμους της Ιαπωνίας να χρηματοδοτήσουν τη γραμμή Chuo Shinkansen maglev, η οποία υποσχέθηκε να μεταφέρει τους επιβάτες μεταξύ Τόκιο και Ναγκόγια σε περίπου 40 λεπτά.
Το έργο επεδίωκε τελικά να συνδέσει την πρωτεύουσα με την Οσάκα το 2037 με τρένα που θα κινούνται με ταχύτητα άνω των 500 χιλιομέτρων την ώρα.