Η γαλλική GCK Mobility εξασφάλισε πιστοποιητικό για την πρώτη ομολογιακή έγκριση ενός λεωφορείου με υδρογόνο για σειριακή παραγωγή, το οποίο επικυρώθηκε από την UTAC και την CNRV. Το επίτευγμα αυτό σηματοδοτεί μια παγκόσμια πρωτοτυπία, που σηματοδοτεί τόσο την οδική νομιμότητα όσο και τη δυνατότητα μαζικής παραγωγής από την GCK Mobility, σύμφωνα με το περιοδικό pv.

Το Iveco Crossway NF 80, το οποίο είναι εκσυγχρονισμένο με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου στο χώρο του κινητήρα για την τροφοδοσία των μπαταριών του ηλεκτροκινητήρα, διαθέτει αυτονομία 500 χιλιομέτρων και χρόνο επαναφόρτισης 15 έως 20 λεπτά. 

Η Forvia και η Air Liquide υπέγραψαν συμφωνία με την κινεζική FAW Jiefang για τον εξοπλισμό φορτηγών βαρέως τύπου με συστήματα αποθήκευσης υγρού υδρογόνου. Είπαν ότι η συμφωνία θα μπορούσε να βοηθήσει τις δύο γαλλικές εταιρείες να στοχεύσουν στην κινεζική αγορά. «Η Κίνα προσφέρει εξαιρετικές ευκαιρίες στην αγορά, στις οποίες η Forvia και οι εταίροι της δεσμεύονται να ανταποκριθούν με λύσεις αποθήκευσης υδρογόνου αιχμής», δήλωσε η Forvia.

Η Ceres και η AtkinsRéalis συνεργάστηκαν για να παραδώσουν το σχεδιασμό του εμπρόσθιου τεχνικού σχεδιασμού (FEED) για ένα εμπορικό αρθρωτό σύστημα παραγωγής υδρογόνου πολλών μεγαβάτ που βασίζεται στην τεχνολογία στερεών οξειδίων της Ceres. «Η συνεργασία της Ceres και της AtkinsRéalis αποσκοπεί στη δημιουργία ενός σχεδίου της βέλτιστης αρχιτεκτονικής του συστήματος για ένα σύστημα ηλεκτρολύτη 100 MW και άνω για την παραγωγή πράσινου υδρογόνου, ως δομικό στοιχείο για εγκαταστάσεις κλίμακας γιγαβάτ», δήλωσε ο βρετανικός κατασκευαστής, προσθέτοντας ότι η συνεργασία θα επιταχύνει την εμπορική αξιοποίηση.

Οι αρχές της Σιγκαπούρης σχεδιάζουν να ενσωματώσουν το υγρό υδρογόνο ως μέρος της στρατηγικής της πόλης-κράτους για την απαλλαγή των αερομεταφορών από τον άνθρακα, όταν η τεχνολογία γίνει ώριμη και εφικτή. «Οι ενδιαφερόμενοι φορείς στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού δείχνουν όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση σημαντικών επενδύσεων στο υδρογόνο, την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και τη δημιουργία αλυσίδων εφοδιασμού», δήλωσε η Σαμπίν Κλαούκε, επικεφαλής τεχνολογίας της Airbus.

Η ευρωπαϊκή πολυεθνική εταιρεία αεροδιαστημικής, ο Όμιλος Αεροδρομίου Changi, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Σιγκαπούρης (CAAS) και η Linde συνεργάζονται στον τομέα του υδρογόνου από τον Φεβρουάριο του 2022. Η συνεργασία οδήγησε επίσης σε μια μελέτη που υποδεικνύει ότι ο τομέας της αεροπορίας της Σιγκαπούρης θα μπορούσε να καταναλώνει έως και 50 μετρικούς τόνους υγρού υδρογόνου ημερησίως από τη δεκαετία του 2040 και έως και 600 μετρικούς τόνους ημερησίως μετά το 2050.

Η ArcelorMittal δήλωσε ότι οι υψηλές τιμές του υδρογόνου θα καταστήσουν την παραγωγή πράσινου χάλυβα στην Ευρώπη ανέφικτη, καθώς θα καταστήσουν την εταιρεία μη ανταγωνιστική στην αγορά. Ο Geert van Poelvoorde, επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της ArcelorMittal, δήλωσε στο βελγικό περιοδικό Trends ότι οι τιμές υδρογόνου γύρω στα 2 ευρώ (2,16 δολάρια)/κιλό θα είναι απαραίτητες για να είναι ανταγωνιστικός ο πράσινος χάλυβας που παράγεται στην ΕΕ.